Ponos našeg grada!

Kažu za nas da smo pravi mali ambasadori Kladova. Kažem nas, jer sam i ja deo te velike armije već punih 20 godina. Mali? Možda sam tu pogrešila. Neko sa toliko dugom tradicijom ne može biti mali.
Ove godine slavimo 69 rođendan. 69 godina igre, pesme, autentičnih običaja i bogatstva Kladovskog kraja. Upoznaću vas sa Poletarcima!

by Goran Marinković

Armiju Poletaraca danas čini oko 130 članova, podeljenih u 4 ansambla. Iz godine u godinu, veliki broj mladih prenosi decenijsku slavu AKUD-a Polet i folklornu narodnu baštinu našeg kraja širom zemlje i inostranstva.
Pod umetničkim rukovodstvom Miroslava Markovića i predsednice društva Mirjane Milutinović, naše majka Mire :), Poletarci izvode igre, pesme i melodije koje prezentuju kulturno bogatstvo, ne samo Kladovskog kraja već čitave Srbije. Ne treba zanemariti i druge umetničke rukovodioce, predsednike, igrače i prijatelje društva koji su zaslužni za tako dugogodišnje postojanje. Ali o njima nekom drugom, jubilarnom prilikom.
Sada želim da vam predstavim Poletarce, u susret koncertu, u susret magiji..

by Goran Marinković

Umetnički programi osmišljeni su tako da na jedinstven način kroz muziku, igru, glumu i originalnim scenskim kostimima i nošnjama, dočara narodne običaje i lepotu jednog kraja.
Višedecenijski koncerti AKUD-a Polet stekli su slavu i obožavaoce širom opštine i vernu publiku koja im se uvek iznova obraduje. Uz gromoglasan aplauz i nasmejana lica, Poletarci osvajaju srca publike gde god da se pojave.

Sećam se kada me je mama prvi put odvela na Poletov godišnji koncert. Ne verujem da mi je bilo više od 4, 5 godina. Šta sam tada osetila? Opčinjenost! Šta me "drži" sve ove godine? Verovatno isto to.
 Ako mi ne verujete, eto vam prilike da se u to sami uverite. Poletarci vam i ovog Uskršnjeg dana daruju koncert, daruju pune ruke ljubavi, daruju ono što je nama godinama srcu drago.
Budite deo naše armije, budite deo naše energije!
Kažu da je u kolu sa Poletom najlepše. Neka vas magija naše ljubavi dotakne, neka vas naša igra očara.

A onda.. Možda vas kao i mene opčini. Možda vam iskra u oku zasija, možda vam srce kao i meni zatreperi. Možda vas "kupi" i "veže" za ceo život. Možda poželite da budete deo nas, možda poželite da zajedno sa nama stvarate najlepše uspomene, možda da zajedno sa nama upoznate svet, možda da zajedno negujemo neraskidiva prijateljstva. Možda... Ponestalo mi je reči. A možda da nas prvo upoznate! :)


Do skorog viđanja!
Ivana Janković

 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Zlatno doba “Caviar de Kladovo“

Ružica si bila jedna u mom srcu

Alʹ djerdapske klisure i dunavske obale u srcu su mome ostale! Vidikovac Kovilovo